niedziela, 22 stycznia 2012

Dzień Dobry! ;))
Co u Was słychać?Bo u mnie nie najgorzej. Nie wiem jak Wy ale mi minął już tydzień ferii które spędziłam leżąc na kanapie i oglądając TV. A właśnie, właśnie może macie jakieś propozycje na fajne, ciekawe filmy, bardzo będę wdzięczna za jakiekolwiek propozycję ;)). 4 lutego mam bal w szkole i mam nadzieję, że wszystko wypali w każdym bądź razie wszystko już mam! co nie było takie łatwe dostać sukienkę która spodoba mi się jako tako i będzie dobrze na mnie leżała, no ale gdzie jak gdzie ale w naszej stolicy wszystko się znajdzie. Ostatnio zamówiłam sobie bransoletkę typu lilou jak na razie nie doszła, mam nadzieję że przyjdzie jak najszybciej. A oto jedna z nich: 


Może któraś z Was posiada już taką bransoletkę? jeżeli tak piszcie w komentarzach, będę baaaaardzo wdzięczna ;))

2 komentarze: